dimecres, 5 de juny del 2013

Maleïts talps!!!

Comencem a agafar el ritme d'anar el dimecres al tros. Avui, el que puc destacar i que m'ha fet mal, es veure les pastanagues, com a mostra, la foto.

Tretes tal qual de terra, sembla ser que un talp ha quedat tip amb elles :-(

També cal destacar que els tomàquets van sortint, tot i que no sense problemes.
La setmana passada ja vaig haver de treure una tomatera morta (i grossa) i la vaig substituïr per una de petita que estava massa junta amb una altra. Avui, no n'he matat cap, però he hagut d'escapçar-ne una i esperar que el xupó que venia per sota fes de punta de creixement. No se que ho ha fet, però estava la punta com cremada, negra, tot i que verda per dins, però ja no creixia....
A banda d'això, bastants tomàquets a les tomaqueres més antigues, les primeres.
Treure xupons i entutorar le puntes de creixement és feina que cal fer cada dia que s'hi va.

Les mongeteres també van creixent, però els hi costa agafar la canya i començar a pujar-hi, però algunes ja ho han fet. Algunes tenen flor, i fins i tot alguna ja ha tret alguna mongeta petita.
La mongetera te un pam d'alçada.
També m'he arriscat amb els alls, n'he tret alguns per veure com estaven de grossos, i la veritat no gaire, tot i tenir les fulles gairebé seques..


I com no (no en tinc foto), maduixes, que de moment, son les grans triomfadores, avui un bon grapat, que les nenes se les mengen amb deliri!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada